härligt!

Vad kul det är att läsa om hur ni har det! blir lite hemlängtig när jag läser vad ni skriver faktiskt! Hoppas det gick bra på historiaresultatet sofia! vad blev resultatet??
.
Igår firade Jenny och Malin ett år sdean de träffades och vi samlades i Malins grymma källare och åt pizza och gjorde guacamole! underbara vänner måste jag säga. Det var den 5e oktober jag träffa dessa knäppa tjejer för första gången! och gud vad skulle jag gjort om de inte vart här, Harpa åker hem i februari och det känns för jävligt. varför kunde jag inte bara kommit tidigare!! När Malin och Jenny åker i början på juni kommer jag antagligen panika. Men vem fasen är framtiden och varför ska jag tänka på honom??
.
Hawaii kommer det blir också! kommer nog nämna det i varje inlägg jag gör men jag längtar så mycket! vi kommer vara där i 8 dagar och bara ha det gött! resan dit och hem är låååååång men det kommer så vara värt det!
.
Jag har också nu bestämt mig för att sluta äta så förbaskat dåligt!, börjar få en dålig vana här känner jag, gottegrejer till frukost lunch och kvällsmat. Nä nu ska det bli en ändring, jag ska förminska min ätning till två dagar i veckan, tisdagar och lördagar! så denna lördag kan man väl säga har varit helt godkänd! Måste bara lägga till att förbudet gäller inte lika starkt nu innan jul när vi ska baka julgodis och sånt dock. desutom är det inget förbud utan bara jag som har bestämt mig!
.
Men imorgon är det alltså julbak! Rhodie köpte massa ingredienser idag så allt är all set for tomorrow! Vet inte hur pojkarna kommer reagera när jag berättar för dom att vi ska baka hela dagen för det kanske inte riktigt är deras stil, Ben kommer att bli stormförtjust men de andra två är kanske inte lika fit for fight om man säger så. Ska därför köra det gamla tricket med att de kommer vara HELT ansvariga för ett julgodis var! Precis som vi brukade göra när vi va små hemma. Oskar skötte tex alltid kolan för att han "var så himla bra på det!" haha ta inte illa upp nu brorsan din kola är väldigt god men du blev väl mycket mer sugen på att baka när du hade din egen grej? Jag fick alltid göra lussebullarna tex för att jag va så duktig! (eller för att det var det lättaste att göra?) och elin gjorde oftast knäcken!
.
Nu ska jag sätta på ett menthalistavsnitt, börjar tio imorgon så det är väl sovdax snart också!
hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Sofia L

Blev Mvg :ddd saknar dig <3

2010-12-12 @ 17:34:53
Postat av: Sofia L

Blev mvg :ddd saknar daaaj <3

2010-12-12 @ 17:36:10
Postat av: mammi

det blir tomt att inta ha dig vid godis baket. Lussebullarna är färdiga men undrar om det blir något pepparkakshus iår. kram

2010-12-12 @ 23:40:09
Postat av: Oskar

Kajsa då! Menar du att mamma ljugit för mig om kolan i alla dessa år!!! Smart trick. Kör på det!

Söt bild du har laddat upp :P

Saknar dig Kajsa

2010-12-14 @ 10:51:10
Postat av: Oskar

Kajsa då! Menar du att mamma ljugit för mig om kolan i alla dessa år!!! Smart trick. Kör på det!

Söt bild du har laddat upp :P

Saknar dig Kajsa

2010-12-14 @ 10:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0