kaaallt

Nu börjar det bli ryysligt kallt här i Westport, igår följde jag med Malin till dollaraffären och självklart fick vi med oss en hel del hem! Malins värdfamilj är judar så de firar inte jul vilken följde till att Malin behövde lite julpyssel till sitt rum! blev även en hel del godis glass och diet coke... jag är också stolt över min nya isskrapa som jag köpte till bilen, det har ju börjar bli lite frost på mornarna så det var väl dags att köpa en!
.
Klockan är 23:45 och jag kom nyss hem från Bion för denhär veckan! "Love and other drugs" blev det med Jake gyllenhaal och Anne Hathaway. Det blev en mysig kväll med mina kära vänner Jenny, Malin och Harpa och eftersom Jake och Anne är så snygga blev såklart filmen godkänd!
.
Sovdax imorgon börjar jag 6:30 och det kommer bli en lång dag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0