Ledig torsdag

vaknade nyss upp, klockan är halv 1 och det känns fruktansvärt slönt att man har sovit ut. det är nog första gången sedan jag kom hit som jag har sovit till över 11!
Jag somna från det nyaste avsnitten glee igår så det blev ju att kolla på nu! guuud vad bra det är! Julstämning och inte vad!
Igår spenderade vi vår tid i Malins källare och håll i er nu: kollade på resan till Hawaii!! i slutet på Januari kommer det att ske!! är så exalterad så vet inte vad!!
.
Idag har jag redan min dag planerad, jag ska gå ner och äta frukost sedan jag ska gå ner till starbucks med min bok och läsa, det är inte ofta man får göra det! har en himla bra bok och får aldrig tillfälle att läsa den så det ska jag göra nu!!
Ni kan väl lämna en liten kommentar hur livet är hemma såhär veckorna innan jul? kul att veta :) jag saknar er ser ni.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: sofia hp

hej gummsi!

jag kan ju berätta lite om hur jag har det nu innan jul då om du vill veta haha:)

det är svinkallt verkligen! här i karlstad är det så himla fint just nu, träden är helt vita och det är massa snö. Stan är julpyntad och fin (kanske inte att jämföra med USA men med tanum är det stor skillnad ;) ). Jag har riktigt julkänsla! i skolan håller vi på med estetik nu haha askul man får dansa och sjunga ;)jag har också haft praktik i strömstad och det var också kul :) synd att du inte är hemma så att vi kunde bakat ett pepparkakshus som vi gjorde förra året! så mysigt vare.. vi tjejer pratar på julmys nu när Linn kommer hem och de ska bli mysigt men inte samma sak utan dig och julia!

haha mamma och pappa prata om dig här om dan och fråga hur de hade det och pappa bara - åh hon e en riktigt fin tjej! haha ;)

hoppas allt är bra med dig men de läser ju jag att det är ;) saknar dig kajis <3 nu vet du lite hu jag har det iaf :D

emma hälsar också:D

puss going <3

2010-12-09 @ 21:00:46
Postat av: Emelie Z

Åh Kajsa, Hawaii?? Berätta mer!! låter ju hur underbart som helst, du verkar ha det toppen! Jag har snart bott i Sthlm i fyra månader, känns sjukt att tiden går så fort men jag trivs bättre och bättre:)Jag har varit i Karlstad nyss och hälsat på alla mina tjejor jag har där (Sofiaa, Emma, Malin P & Kristin) och då insåg jag hur bra vi hade de på Agneberg när man träffa alla goa fem dagar i veckan!! Det var lite kort och säkert jätte ointressant om mig.. Tänker jätte mycket på er där borta och älskar att läsa era bloggar :)



Kramar Emelie

2010-12-09 @ 22:11:27
Postat av: Sofia Larsson

Heeej Kajsa :)



Jag har det bra i lilla hålan Högsäter ;) har blivit en hel del jobb det senaste på dagis med alla söta små skitungar. Där håller vi på med massa julpyssel o julsånger :) haha. Har även pluggat historia A (försöker få mvg) får reda på betyget idag så lite nervig. gör det för att se om det förbättrar mina chanser till att komma in på psykologprogrammet duvet och idag ska jag på julbord med jespers firma :) Saknar också den dagen vi bakade pepparkakshus o lyssnade på julmusik som hp skrev. Vi har mycket att ta igen nästa år kajsi :) keep blogin! Älskar dig <3

2010-12-10 @ 11:14:33
Postat av: Linn

Hej kajsa :) här i London rullar dagarna på. I kväll blir det utgång :) Räknar dock mest ner dagarna tills jag ska hem å fira jul. Åker ju hem den 18de å stannar i 9 dagar. Har inte riktigt fått in julkänslan än även fast London har massa och jätte fina julpynt. Förmodligen för att jag har några saker som jag alltid gör innan jul som att baka pepparkakor hemma hos julia. Tända adventsljusstaken varje söndag och mysa med familjen men är hemma den 4de advent i alla fall :)Saknar min lilla kajs <3 se till att njuta till max av ditt usa år :)

2010-12-10 @ 14:06:48
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: moster

hej gumsan !!!1

va då Hawaii !!! ska du åka på semester ?

i så fall ,hur länge skall du gotta idig ! Vad önskas av tomten ?? Sitter på arb och försöker att se viktig ut, går så där ! Vi skall ha afterwork i kväll så jag har lite att ordna (ansvarig) , lovar att sköta mig . puss suss

2010-12-10 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0