snart är det juul

Minuterna innan sängdax och jag kan inte sluta se på mitt nya favoritprogram, friday nights lights. Utspelar sig i en stad i Texas som heter Dallas. En stad där allt handlar om amerikansk fotboll och deras high school lag Dallas panthers. AAAASA BRA...
.
Vill bara lägga till att bakningen gick braaaa, blev ingen kola för hittade inte alla ingridienser, de har ju förfasen bara pannkakssirap hääär... vad hände men baksirap? ingen bakar i detta landet.
Vi gjorde snöbollar och en stor pepparkaksgubbe, det va kul!
.
Idag kom jag på världens bästa grej att göra med pojkarna, när jag plocka upp Ben idag åkte vi till garnaffären och köpte garn, röd grön och svart. Sedan började vi göra bollar, ni vet sånna som man gör med garn och kartong cirklar? det har nog vart bästa dagen på länge, de har vart så glada och lugna! sköööönt.. Nu ska både luke och jonathan börja samla på dessa bollar så de kommer nog inte tröttna på ett tag! haha
.
Imorgon blir det en skön dag, då har ben artclass till 3 sedan slutar jag 6. Då får vi hitte på något att göre med mine tjejor!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0