Storasyster och jag

Ligger här och tänker på vilken fin vecka jag har haft när Elin kom över. hon kom förra lördagen och vi spenderade hela helgen i New York. Jag kan nu äntligen säga att jag nu kan New York och hur man tar sig runt där, Manhattan som är så förvirrande är nu lätt som en plätt när det gäller tunnelbanor och ställen. och mycket tack vare Elin, att du alltid ska lära mig så mycket. Men jag kan ju stolt skriva att jag är bättre än henne på både bergsklättrning och bowling! haha YES!
.
I New York besökte vi frihetsgudinnan, time square, madame tussauds, soho, broadway med Lionking vilket var det bästa jag sett! både jag och elin rös konstant hela musikalen maaaaapodeniavavavisivavaaaa
Söndag kväll åkte vi hem till mitt Westport och jag har visat henne hela min vardag, pojkarna har både vart bra och dåliga men de är fina pojkar så hon tyckte om dem! Det har också blivit lite för mycket shopping och Elin fick lämna kvar mycket tunga saker som bodylotions, smink osv för att få plats med alla nyinköpta kläder och skor, vilket absolut inte stör mig! Jag har alltid tyckt om hennes saker! Nu har jag en slitter ny bodylotion och handkräm! från Sverige :)
.
Det var så skönt att träffa storasyster igen och vara de som vi alltid är hemma, vilket ni inte skulle uppskatta om jag skrev ner..
Det var roligt att visa henne att jag har det bra! att jag är hos den bästa familjen i en mycket bra stad och stortrivs. Det konstiga är att efter jag har visat henne allt detta och hon har åkt hem är att jag nu är så förvirrad. Nu kommer jag inte att träffa min familj på vet inte hur länge. Det sköna med när jag åkte var att elin skulle komma igen om två månader och vi skulle ses då, men nu när det är förbi är jag faktiskt ledsen.. UCH vad hämskt det var att säga hejdå, till min fina Elin. Jag är så stolt över dig!! thankyougod för Skype!! Hoppas på att komma in i vardagen så snabbt som möjligt så man slutar längta hem! varflr ska man längta till Uddevalla när man e i USA liksom?
.
Det var skönt att få skriva av sig lite, har varit mycket på gång det senaste.. nu väntas en god natts sömn och imorgon blir det vardag igen. Bilder komme rupp senare!
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0