the fighter

The Fighter Poster
Kom nyss hem från bion, har kollat på the fighter som var överaskat bra! Lite kort var det en sann historia om boxaren Micky Ward och hans bror som hjälpte till att utbilda honom innan han blev Proffs i mitten av 1980-talet.
Nu ska jag gå till sängs, hoppas oskar haft en jättefin födelsedag! Vår hund Gemma har börjat sova på mitt rum, när jag kom sov hon alltid i föräldrarnas rum men sedan ville hon sova där nere helt plötsligt, nu har hon ändrat sig och vill sova uppe hos mig! Mysigt! vågar dock inte ta upp henne i sängen för det är strängt förbjudet här! mysgemma
Saknar dock min vovsing hemma med...
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Mysigt att du fått en liten jycke att ta hand om :D Själv får jag klappa snuffen nu. Jättemysigt

2010-12-24 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0