vilken bra torsdag

Kom nyss hem från harpet! jag och jenny åkte dit efter att jenny slutat jobba.
fick åka in till chase och ta ut alla pengar till hawaii! blev sammanlagt 860 dollar som jag fick ta ut och hålla i min hand, var fruktansvärt nervös för att håkka i så mkt pengar en hel biltur bort till Wilton.
.
Idag var det starbucks som gällde och gus så mysigt jag hade, man kan faktiskt ha det kul själv med. eller jag va ju inte direkt själv, blev samtal med både elin, anna och Hp hemma i Sverige! var på ruskigt bra humör när jag gick där ifrån. Många hade mycket roliga saker att berätta och som jag fortfarande ler åt när jag tänker på.. HIHI
jag har många fina människor runt mig var det jag ville säga
.
Imorgon har Ben julspel i skolan och jag ska va där klockan 11 för att se han! ska bli väldigt mysigt faktiskt, tror minsann de ska göra Jesu födelse - spelet och det ska bli kul att se hur de klarar det! förra året var han en av de vise männen :)
.
HAWAII HAWAII HAWAII! Honolulu it is!
super super super excited!lördag den 22 bär det av! (dagen efter rhodies födelsedag)
flippar snart ur om att dessa julklappar man ska köpa, nö nästa vecka ska jag bestämt börja köpa dem!
puss godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

du e braaa kajan!! :) <3

2010-12-14 @ 21:40:22
Postat av: Anonym

du e braaa kajan!! :) <3

2010-12-14 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0