vilken underbar julkväll!

Inte trodde jag man skulle kunna känna samma julkänsla här i usa som hemma i Sverige men visst jo fasen fick vi känna på det ikväll! Idag kom Jenny till mig på morgonen och vi kollade slutet av Handbollsfinalen på tv4play, vilken bummer att de förlora men har hört att tjejerna har spelat grymt bra hela EM så de e ju bra. har dock inte kollat något på det och det va ju lite dåligt av mig kanske..
.
Jag och Jenny hämtade upp Malin, åkte och fixa Harpas present, TVÅ GULDFISKAR!! vilket Harpa har pratat om att hon velat ha väääldigt länge :) De heter Demi och Selena måste va de finaste fiskarna i världen. Nu sitter de här bredvid mig och vi lyssnar på Lars winnerbäck tillsammans.
.
Kvällen spenderades hos mig med julklappar julmusik och julbak!! ligger tillsammans med mina julklappar nu, har på mig mina nya fluffypants med smurfette (smurfetta) på, gosar med min nya snuttefilt och äter reeses peanutbutter pieces! Vilka fina vänner man har och att man redan på 3 månader kommer så nära varandra!
.
Alla fick presenter som passade dem perfekt! blev också att vi gjorde lite guaqumole på slutet vilket passa perfekt, nu har jag ont i magen och vill sova Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0