Halloween it is! Saturdaynight

Vilken kväll! och vilka underbara tjejer jag har hittat här i staterna!! I lördags jobbade jag fram till klockan halv 11 då mina värdföräldrar var på en halloweenfest. pojkarna var så söta och det var så exalterade inför halloween dagen efter!
Malin Harpa, Jenny och jag möttes upp hemma hos Jenny vid 11 tiden förvandlade till något helt annat än nannys, nämligen ortopeder!! Jävligt snygga ortopeder också.. Kläderna hade min värdpappa och Jennys värdmamma fixat då de båda är doktorer. Vi begav oss iväg till "the loft" i Norwalk. Underbara the loft där väldigt mycket saker händer. Ska kanske inte gå in så mycket på detaljer men om man ska nämna lite händelser får det väl vara mycket dans, sjuka kostymer, nya vänner inom poliskåren, att en polisman ger oss skjuts hem, öppnar Mc Donalds åt oss för att vi ska få låna toaletten är enligt mig mycket ovanligt. Asså det går inte att beskriva skillnaden på människor i Sverige och här, alla är så roliga och hjälpsamma.
Och vad som var våra ortopedkläder blev ju mer än nerblodat och "jag har fått min mens" kom ju bra på tal den kvällen.
Nej gud tack tjejer för en sjuk halloweenkväll och himla gött att ni e här :)
här kommer lite awesome pictures!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0