Halloween Sunday

Ja då har man varit med om amerikanernas halloween! Vilken skillnad och vad kul. så mycket godis vi har över asså, detta känns inte så bra. Idag har det varit säkert 100 barn här och busat eller godisat! Man öppnar dörren och de säger "trick or treat" sedan mölar de ner handen i godiset och tar så mkt de kommer åt, Visst kommer man ihåg detta sedan man var liten men vilka åpna ungar! haha men det är väl så det går till antar jag! :)
Jag gick med pojkarna runt i området och trick or treata och de va så söta, Luke och Jonathan skulle såklart vara sportiga och klädde ut sig till baseballspelare och fotballspelare, Ben var en Night, (en riddare i nöden) :).
Rhodie, min värdmamma var en nurse och min värdpappa David var en doctor som jag. Kortet på dem är taget innan de går ut kvällen innan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0