Jullebulle på besök!!!

Har precis varit och släppt av Julia vid tåget, hon är nu påväg in till New york igen för att möta upp hennes värdmammas pojkvän på grand central, så man kan ju fråga sig hur detta ska gå till? vi höll även på att missa tåget eftersom vi är sådana sovare båda två, ingen frukost fick hon utan hon fick ta med två halvfrysta bagels och två äpplen. Men vi hann!
Det känns som det precis var måndag och hon precis kom hit, varför ska det alltid gå så fort när man har roligt?
Jag har iaf visat henne hur jag bor här i Westport, Vi har ätit på friendlys, gått promenad på stranden, hundparken, top this, Stamford mall och lagat lite mat hemma, blev ingen kladdkaka som vi planerade i veckor innan hon kom hit, ajsing bajsning, det får vi göra på egen hand.. Igår gick vi även på bio och hon fick träffa mitt fina umgänge här i Westport, eller ah två av dom, Malin och Jenny, som kanske inte är så mycket att hänga i granen!
.
Men framför allt så har vi bara legat och pratat, lyssnat på musik och kollat på gamla bilder från skolan, studenten och alla underbara vänner vi har hemma. Mycket skatt och lite gråt!
Även fast vi bor så långt ifrån varandra så gör Jullan och jag allt detta tillsammans, minns alla dagar när vi inte kunde prata om något annat än att åka till USA och nu är vi här i USA! känslan är så sjuk och vi är så bra!
Tack för nästan två underbara dagar bullan! Nu är det thanksgiving som väntar!"
Vill desutom ha alla fina bilder vi tpg på stranden tillsammans med Gemma, vår hund
puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie Z

Åh, tänker på er där borta och är såå glad för er skull att ni har det bra!!

Puss & kram

2010-11-24 @ 15:51:38
Postat av: sofia hp

ååh mina älskligar jag har också kollat igenom bilderna :( saknar er så mkt <3

2010-11-24 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0