Vilken Harry Potter vecka!

Jadu Harry Potter här Harry Potter där, det har varit en hel del Harry Potter den här veckan för mig och Malin kan man säga, i Söndags började vi med den första filmen sedan har vi sett en film varje kväll fram till ikvall då vi ska se den första delen av den sista filmen!! Jättetaggad! Men så mycket Harry som blir det ju nästan det enda man tänker på, allt från parodier på Potter till riktigt roliga repliker i filmen.
Dobby:
- oj, förlåt jag ska inte hoppa mera'
- Jag tycker väldigt mycket om fotboll, jag gör flest mål i hela hehe klassen'
.
Nu har det blivit namnbyte från till Porry Hatter och Vold loldemort.. haha mycket felsägningar denhär veckan. Kul har vi haft och det var ju bra för vi fick göra det bästa av veckan när Harpa och Jenny är i Canada, de kommer hem på söndag och det bli kul att lyssna på alla smaskigheter!
.
Ja vad har mer hänt denhär veckan, jag har självklart längtat till kommande vecka då Julle kommer i två dagar på måndag och bästesyster kommer på lördag! Gud jag är så glad just nu när jag har allt detdär framför mig, kommer kanske bli lite jobbigare när jag har det bakom mig dock! men det ska vi inte tänka på nuuuu!
.
Jag har köpt en Ipodtouch!!! Så jäkla gött, man kan säga att det blir en hel den spel på den när ungarna får tag i den dock!, "du mååååste prova den apsen du måste prova den apsen!" Jaaa man får ju låta den spela lite och dessutom är ju spel bland det bästa jag vet så det är ingen fara om de ger mig de bästa spelen!
.
Här kommer två videoklipp när Harry är pretty much hög på " lucky liquid", hahaha hur kul som helst
.
Måste nämna min fina Fia i Canada, som jag tänker mycket på när jag kollar på allt detta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Min fina kajsa! Du är för go du! Såg Harry Potter igår, helt okej ! :)

Ska på Canucks ikväll!!!

2010-11-24 @ 18:12:02
URL: http://sofiabobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0