Ankommen till verkligheten!

Sitter nere i köket och väntar på att några andra au pairer ska komma och hämta upp mig, de ska visa mig Westport och sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag har bara varit här i tre dagar men det känns som himla mycket längre! familjen är super, pojkarna är hur goa som helst och jag tror jag kommer trivas här riktigt bra!
Nu har jag också fått en telefon och ett telefonnummer. Snart kommer jag också ha en bil att använda, men kommer nog behöva öva lite med mina värdföräldrar först!
Nu ska jag kila! vi hörs snart
Hur är livet hemma i Sverige?

Kommentarer
Postat av: Julia

Hääääj!



fan vad snabbt allt gick i torsdags! Kunde inte svara på ditt sms, you know my phone! den e cp! Verkar som att du har det bra! Jag har börjat övningsköra nu! sheeet säger jag baara! hörss snaaart puuuuuss

2010-10-02 @ 23:42:42
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0