awsome weekend

Denna helgen har jag varit ledig, men det hände saker nästan hela tiden endå. I fredags hade jag filmkväll med Jenny och där blev det en hel del pratande och skrattande!
Lördagen hade vi fullt upp och på dagen blev det bland annat en tur till IKEA!!! ni skulle sett hur mycket svenskt godis, mat och andra saker dom hade. varför ska man sakna sverige när IKEA finns i närheten?? vi åt köttbullar, pepparkaksdeg och choklad och jag hade en himlans bra trip tillsammans med Malin och Jenny!


Lördag dag blev till kväll och jag var faktiskt med om min första utgång i USA! vilken rolig kväll. Ska nog inte gå in på detaljer men mycket dans, amerikaner, dibbs, sång och jag och Jenny fick sjunga två låtar på scenen! Var där tillsammans med Jenny Malin och Didde. SKönare får man leta länge efter! Och kommer skratta åt denhär helgen mycket länge!


Sov hemma hos Malin och vi fick en hel söndag också! Vi tog en fika vid stranden tillsammans med Sandra som fylle år och massa andra tjejer. sedan fick jag min första måltid på matstället friendlys, guuuud vad gott, kommer nog hänga där en hel del under året! Sedan på kvällen drog vi vidare, kollade på bio andades in helium ballonger! tillsammans med Malin Jenny Harpa och Didde. Tur tur tur att jag filmade och om ni kollar på min facebook så fick vi till några mycket bra på film! hahaha. vet inte hur man lägger upp filmer på bloggen så ni får gå in på favebook ;)

Nu ska jag ta min nya biiiiiiiiiil till jenny och harpa och vi ska färga harpas hår om de inte redan e klara! Hade nyss en rolig pratstund med min värdmamma, gud vad jag gillar henne! bästa värdmamman asså.
Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste också till IKEEEAAAAA !!! Ser gott ut.

Fick ett paket hemifrån idag, innehöll massa nice cendy så jag kan hålla ut ett tag till muhaha! LOVE U.

2010-10-19 @ 08:41:07
URL: http://sofiabobby.blogg.se/
Postat av: Granntanten

Pepparkaksdeg <3 <3 <3

2010-10-20 @ 22:08:40
Postat av: Granntanten

Pepparkaksdeg! <3 <3 <3

2010-10-20 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0