En vanlig fredag?

Idag gick jag upp vid 7, gav pojkarna frukost och såg till så de va klara till skolan, sedan följde jag med dem till busshållsplatsen som ligger inte så långt härifrån. Jag och Benjamin gick tillbaka till huset och målade lite och sedan vid 9 körde jag Benjamin till pree school som e dagis typ. Nu kom jag hem och e ledig fram till 1 då jag ska hämta benjamin, ska faktiskt till gymet och prova på zumba!? hur fasen ska detta gå tänker ni säkert och jag hoppas att de inte har allt för många speglar i salen så jag slipper se mig själv!! Det skulle inte va en vacker syn. menmen man måste ju prova på allt! himla fint gym by the way, stort och mycket folk så det e bra, nu har jag bestämt mig för att jag ska dra till gymet vid den här tiden många dagar i veckan!
I helgen vet jag inte riktigt vad jags ka göra, ska jobba närstan hela lördagen förutom kvällen så vi får se vad jag hittar på :) hur är allt hemma? är alla ute och plockar svamp i skogarna? folk gör inte det här och det är lite trist faktiskt, undra om de har kantareller i skogarna bara att folket inte vet om det? kanske borde gå på en liten svampjakt?

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har precis rensat en massa svamp :P Skypedate snart :D?

2010-10-09 @ 15:51:30
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: kaajsa

åh lyckost, vi va i skogen idag men ingen svamp jag sååååg? date på skyoe låter fint :) idag har jag dock inge tid men morgon e jag ledig!

2010-10-09 @ 19:50:31
Postat av: Sofia Larsson

Hur har du det där borta än så länge? Trivs du bra med familjen? :) Förresten mer uppdateringar!!!! vet ju nästan ingenting :/ pussssssssss

2010-10-10 @ 14:35:07
Postat av: Kusinen

Vi vill också skypa! Säg bara till när du kan så ska jag ladda killarna :-)

Kan du inte berätta mer om din familj? Hur gamla är bröderna? Vad jobbar värdföräldrarna med? Hur ser huset ut? Vilka arbetsuppgifter och tider har du? Jag vill veta meeer! :-)



Kram från alla oss i Malmö!

2010-10-11 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0