Hösten har kommit te Westport ja!

Har aldrig riktigt tänkt på hur fin hösten är tills jag kom hit, nu har alla träden börjat bli gula och röda och oranga och lilla. Mycket fina färger! Idag har jag spenderat dagen med en äkta norrlänning, Jenny! Vi åkte helt enkelt ut för att fota den fina hösten och sedan hamnade vi på en retaurang med buffé, alltså en hel del mat.. Magen var mer än mätt och glad ända fram till kvällsmat då jag gjorde svenska pannkakor till pojkarna. De gillade dem!! awsome.. Jag och Jenny kollade ocksp till hur det gick med den där svenska affären som finns i Norwalk, den va stängd.. hoppas den öppnar innom kort! hade vart gott med en liten marabo chokladkaka.

Nu slutade jag precis jobba, pojkarna sover och mina värdföräldrar är där nere, visade precis min värdmamma lite svenska artister att ha på hennes spinningpass. bl.a Hoffmeastro. Några förslag?
Fortfarande trött hela tiden, blir nog till att sätta på ett menthalist avsnitt och bara dega tills jag somnar. hur bra låter inte det. Imorgon har jag sovmorgon, men då ska jag antaglingen fixa mig enn safetycard och ett bankkort så jag på något sätt kan hålla reda på mina pengar. att ha kontanter är ju inte min bästa sida, de lyckas försvinna lite för fort..

Här kommer massa oerhört höstiga bilder som jag och Jenny tog :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela (på din mammas jobb)

Kul det är att läsa din blogg! Det piggar upp vardagen här hemma, känns som att jag känner dig mer än jag gör pga av att jag jobbar med Elisabeth, hihi.

Ha det så jätte bra så hoppas jag att du får tag på Marabous chokladkaka :-)

2010-10-14 @ 08:59:48
Postat av: Emelie Z

Kajsa det är så roligt att läsa om ditt liv där borta! :D Du verkar ha det toppen!

Kraaamar Emelie

2010-10-14 @ 12:35:38
Postat av: Kusin frida

2010-10-14 @ 23:06:03
Postat av: kusin frida

Råkade visst skicka två..

Men men va fint du har det där borta! roligt att dom gillade dina pannkakor :) bra jobbat majsan!

Blir avis ska du veta.....

2010-10-14 @ 23:08:07
Postat av: mammi

Vilka fina bilder, vag ligger temperaturen på nu, ni har ju bara t-skirt, hur går det med köttbullarna. De måste gilla köttbullar.....

2010-10-14 @ 23:17:27
Postat av: mammi

oj..skulle visst haft glasögon på.. stavning blir bättre då.

2010-10-14 @ 23:19:10
Postat av: Mandy Moore

Va fin du är!! O jätte härliga bilder! Tips på svenska artister: Robyn, Mohombi (från Sthlm), Darin ;)

2010-10-15 @ 11:39:48
Postat av: Sofia

Härliga höstbilder kajsing!

2010-10-15 @ 17:51:26
URL: http://sofiabobby.blogg.se/
Postat av: Granntanten

Hej hopp i löven!

Kolla länken ovan så kan du kröna dina gossar till höstens konungar!!

Postat av: Granntanten

...ovan! ;)

2010-10-16 @ 10:39:15
Postat av: Vicka

Härliga bilder =) Kul att kunna följa din resa samtidigt som Fia´s. Hoppas allt är bra med dej!

Kram från oss alla

2010-10-16 @ 13:50:26
Postat av: annis

åh va härligt! saknar dig kajsis, underbrt att höra att du mår bra :) <3

2010-10-17 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0