hur mina dagar ser ut

Jag har ju faktiskt helt glömt bort att berätta för er hur mina arbetsdagar ser ut här borta.
För nästan två veckor sedan amkom jag till Westport där jag kommer tillbringa ett år framöver hos en familj som passar mig så himla bra, två livfyllda föräldrar, Rhodie och David samt tre himla goa gossar. Luke som är 9, Jonathan som är 7 och Benjamin som är 5.

Efter snart två veckor känner jag att jag redan har kommit in i livet här, vad barnen tycker om att göra, deras regler, staden och vägarna. Imorgon kommer jag tex gå upp kl 6:30 och hjälpa till med frukosten där nere, vid 8 tiden går de två äldsta till skolbussen och då följer jag med dem till busshållsplatsen. vid 9 tiden kör jag Benjamin till pree school och efter det är jag ledig fram till 5 då jag ska hem och laga middag, leka med barnen och fixa ordning inför kvällen. Då har killarna redan kommit hem frpn skolan bara att jag inte jobbade då.

Området är hur fint som helst och speciellt nu när det börjar bli höst, löven har börjat gulna till sig och alla färger har börjat komma fram, ska nog ta med mig min lilla nikonkamera ut imorgon och ta massa fina kort! kan nog hända att jag lägger ut dem här sedan om ni har tur!

hoppas ni har lite mer koll på mig nu :)
Bilden är tagen på westport beach, efter 1 oktober får man ta med sina hundar till stranden och det är verkligen fullt med hundar där. alla har hund här verkligen!

Kommentarer
Postat av: OSkar

Hur går gymmandet nudå Kajsis?

Jag fattar inte hur du kan gå upp så där tidigt... :P

Jag dör om jag går upp tidigare än 8.. Oftast

2010-10-12 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0