ojojoj

nu har jag kommit in i allt detta med att köra bil, idag körde jag minstingen för första gången till pree school ensam. körde in på fel gata och helt plötsligt var jag någonstans där jag aldrig varit förr. UBS... men Benjamin så duktig som han är visade mig tillbaka till bron och skolan. Han var så duktig!

När jag lämnat han inne i skolan så åkte jag hem och tog mig en joggingtur tillsammans med Julia, en au pair som bor 2 minuter bort från mig! det va kul att se området! Jag har börjat känna mig som hemma nu :)

I förrgår åkte jag in till New york på dagen, gud vilken underbar stad! på kvällen var jag på bio för första gången här i USA, Westport tillsammans med 4 andra au pairer! vi såg den filmen som handlar om Mark Zuckerberg, han som kom på facebook. Den va riktigt bra och tjejerna va väldigt trevliga!

Idag ska jag på födelsedagskalas! det ska bli roligt :)

byebye!

Kommentarer
Postat av: Granntanten

Thank God for Mark Zuckerberg! ;)

2010-10-06 @ 15:12:56
Postat av: Granntanten

Thank God for Mark Zuckerberg! ;)

2010-10-06 @ 15:14:08
Postat av: Granntanten

Oj, lite tjatigt...

2010-10-06 @ 15:15:20
Postat av: Sofia

Kul att allt går som smort!! :)

Den filmen ska va awesome!

2010-10-08 @ 06:32:37
URL: http://sofiabobby.blogg.se/
Postat av: Ellen

heej!

kul att läsa om hur det går för dig & det verkar ju som att det går hur bra som helst!

ska numera börja läsa din blog så ofta jag kan.

good luck med allt även om du kanske inte behöver det för du fixar det säkert kalas ändå, men ifall om att liksom! ta hand om dig kajsen. Puss

2010-10-10 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0