tjolahopp tjolahej

Jenny och Harpa åkte precis härifrån, borde gå upp och sova eftersom det e rätt sent men det va så skönt här nere i köket. skönt att sitta med datan vid en stol så man inte får ont i ryggen! Vi gjorde i alla fall en kladdkaka!! mumsmumsmums, den satte verkligen fyr i kroppen. åt upp nästan allt men sparade en liten bit åt ungarna att ha i lunchlådan till skolan. kladdkaka är Benjamins favorite cake ;) "chocolate cake is my favoritecake, the one you make kajsa" han är för söt och jag har inga som helst problem med att göra dem! ;) kvällen kladdkaka var min tredje för veckan. känns oerhört nyttigt... NOT
Har iallafall haft en jättetrevlig kväll med Jenny och Harpa, och kvällen som bara skulle vara till klockan 10 blev till klockan kvart över tolv istället! :)
.
Idag fyller moster suss år!! Vet du att kommer läsa detta när du är på jobbet nästa gång så grattisgrattisgrattis på födelsedagen!!! Idag för mig nu är dock igår för dig vid denna tiden.. tider är knepiga.
.
på lördag är det bara 4 veckor till Elin kommer! längtar jättemycket till dit, att kunna visa henne alla roliga grejer som finns att göra här och att snacka lite systersnack.
.
Nu går jag upp på mitt rum med min lilla dator, kommer antagligen bli lite skype med Julle, såg att hon logga in nu! :)
.
godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0