trött efter helgen

Kom nyss hem från en tjej som heter sandra, jag och hon tillsammans med Julia har mysat ner oss med film ikväll. Var dock så fruktansvärt trött så det blev en ganska tidig hemgång!
.
Denna helgen har varit busy!! i fredags åkte mina värdföräldrar iväg och jag var själv med barnen till deras mor och far-mödrar kom och skulle hjälpa mig med helgen! säger man mor och far föräldrar förresten? aja ni fattar..
Vilka sköna tanter! jag fasta speciellt för ungarnas farmor som va så himla go och jag skulle lätt kunna ta en av mina lediga helger och åka upp till boston bara för att träffa henne! fredag kvällen tillbringade vi tillsammans efter barnens lägg-gång med att kolla på you tube klipp och berätta roliga historier..
lördag morgon va tidig, vaknar upp av Luke som som ropar Kajsa, we´re ready to go nerifrån trappan, jag rusar upp ur sängen med tanken att jag har försovit mig, men det var bara Luke och Jonathan som var jätte exanlterade för matchen att de gått upp tidigt!
.
Jag, killlarnas mormor, jonathan och luke for iväg till New jersey där vi skulle kolla på Amerikans college fotball!!! wiii, måste ju lägga till att collegekillarna ser ju inte nådigt snygga ut i sina fotball-dresser! vi var där väääldigt tidigt och spelade fotball på parkeringen i några timmar innan. parkeringen var full av folk från Notredame och Navy fans som satt upp sina grillar, sin öl och dricka i sina röda muggar. såg ruskigt trevligt ut faktiskt. Navy är en militärskola som ni kanske hör på namnet och alla elever från skolan gick runt i sina uniformer!
.
Det blev iallafall Navy mot Notredame. Eftersom The Navy ligger närmast westport fick det bli att heja på dem! Fick mig även en Navy keps som jag måste använda om igen och igen. Vill absolut gå på fler matcher. vilken arena, vilken publik asså det går inte ens att föreställa sig. Nu förstår jag spelet och så det är kul att kolla på! Navy vann med 35-17 så jag va rätt så nöjd när vi lämnade den sjukt stora arenan! pojkarna hade hur kul som helst med.
Vi kom hem runt 5pm och där hemma väntade ungarnas farmor och ben men en mumsig middag. Jag var så trött efter allt körande så jag gick upp och tog ett litet nap, blev att jag istället lyssnade på min sorgliga musik jag har på spotify som tex hans zimmer musik och kolla på bilder hemifrån. saknar er så! blev ett jobbigt moment men sedan gick jag vidare till att göra iordning mig för kvällen! vi skulle nämligen till the loft! Jag Malin och Didde skulle ge Didde en sista night out innan hon åker hem på onsdag! fruuuuktansvärt kul kväll!
.
Började vid 9 tiden idag och vi har fakktiskthaft en riktigt mysig dag, vart på ymca och simmat med pojkarna, sedan blev det frozen yoghurt på top this och massa lek.
hey!

Kommentarer
Postat av: Tantlila

Du får ta med dig en hunk hem ;) Saknar dig med ska du veta!!!

2010-10-25 @ 09:26:57
Postat av: Linn

Låter ju jätt kul, hade gärna också vart där och spanat in killarna hah ;D saknar dig kajsa <3 Åker ju till London i morgon så dåär vi i alla fall en timme närmare varandra hah ;)puss

2010-10-25 @ 16:10:05
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: sofia hp

gummsigos vi saknar dig här hemma med! <3 <3

2010-10-25 @ 17:16:20
Postat av: Julia

Vad roligt det låter! jaa musiken får en verkligen att återfå vissa känslor! men som tur är syyns vi om en månad förhoppningsvis! :D :D:D puuus

2010-10-27 @ 20:15:23
URL: http://juliasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0