utekväll blir till hemmakväll

tjollahopp. här sitter jag igen med min lilla dator precis innan jag ska hämta benjamin vid skolan. Idag hade jag tänkt att vi skulle åka till biblioteket och hyra lejonkungen för att se ihop ikväll. Ikvall är jag ensam med killarna och vi ska ha  filmkväll och äta gott. Vid 10 tiden komme mina värdföräldrar hem och då är jag ledig för kvällen, vilken kväll? Planen var egentligen att vi skulle åka in till New york och gå på halloweenparty där ingen annan är beyoncé och jay z skulle befinna sig på!!! hur coolt är inte det???? Men dessvärre börjar jag vid halv 9 imorgon och tåget hem från new york går kl 6 så jag får låta de andra tjejerna göra detta utan mig. känns FÖRJÄVLIGT men om en sådanhär grej kommer upp efter bara tre veckor så kommer det ju definitivt mer kändisgrejer ;) (hoppas jag)
.
På söndag är det halloween!! Vi har efter många om och men bestämt oss för att vara zombiedoctorer. Ska få en scub dräkt av min värdpappa som är kirurg och så blir det väl lite läskiga accesoarer som blodig mun och ögon. kommer bli najs! Idag fredag tror jag att vi ska skära upp alla våra pumpor!! kommer bli jättekul!
.
Nu får jag gå och börsta tänderna och åka ivag till pree school!
Kan ni inte skriva vad ni sska hitta på på halloween?? :) vad fasen gjorde jag förra halloween?
puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

JAdå gumman det skulle kunna bli att man ska ner till götet dra en rejäl fylla! :) och det bästa av allt är att du inte har en aning vem det är som skriver nu! lite scary halloween feeling! haha :) pöss pårej

2010-10-29 @ 19:20:51
Postat av: Oskar

Hejdu Kajsis. Här vet du till skillnad från i förra inlägget vem det är som skriver.

JAg ska sitta och plugga imorgon, känns inte heller 100.

Kul med en riktig amerikansk helloween med pumpor och allt! Jag är aviss

2010-10-30 @ 20:43:41
Postat av: mammi

Ingen halloween här men en sista oktoberfest blev det...

2010-10-31 @ 00:06:33
Postat av: Amanda

Förra Halloween var jag på Lipz iaf... Minns att det var jag o Anna iaf o kanske du??.. Vi hade masker på oss o förfesta med Martin o Phille i Trollhättan... Du får gå in på Facebook o kolla in våra bilder från en minst sagt grym Halloween!! Pusssss Mandy Moore

2010-10-31 @ 19:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0