som ni vill ha det :)

  • Halloween är sådär laaagom stor här om man säger så. Redan när jag kom för snart tre veckor sedan så var alla nästa klara med sina dekorationer..
    Bilderna nedanför här är tagna på stu leonnards, en affär som är så mkt mer än en affär om man säger så. De har ett litet zoo med höns, kossor, getter och får. Inne i affären finns det levande gossedjur, ett åkande tåg och massa mer. De har också väldigt mkt provsmakerier som Jenny och Harpa visade mig min tredje dag här eller vad det nu var! Jag och Jenny var även där i förrgår och smakade lite provsmakerier! mumma. Såhär ser det iaf ut där och man kan undra hur alla dessa pumpor kommer att ta slut. Men tro mig, det kommer dem! Nästan vecka ska vi skära våra pumpor och det ska bli jättekul!


  • Här är från när jag och Jenny spelade tennis i förrgår, som många hemmafruar gör under dagarna här! ganska coolt faktiskt. lägg dock märke till Jennys handled.. hon slår som en tjej...

  • Här kommer lite bilder av mina tuffa grabbar, Ben som är yngst bara älskar Gemma, våran hund. De kan leka i flera timmar och det är så söta ihop, han rider på henne, brottas med henne, stackars hund kan man ibland
    tänka men tror hon tycker det är roligt ibland med!

  • Den tredje bilden neråt är en bild i mitt rum på mig, Rhodie och Ben. Ben hittade min scrapbook som jag fick av mina goa tjejer där hemma och ville självklart göra en likadan av han också, så det ska vi försöka göra nu! mycket bilder tagna på leksaker, pinnar och Gemma!
  • Också en bild på Jonathan där han spelar fotball! han e en riktig fighter och trots att de är för unga för att börja tacklas tacklas han en hel del på planen endå!, han kommer bli en grym spelare!
  • Längst ner är en bild på Luke när han gör ett grymt hopp på ett ställe som heter earthplace där de också har massa skadade fåglar i burar. sjukt fint där uppe nu på hösten då det är miljontals färger på löven!

Kommentarer
Postat av: mammi

Alltid lika kul med bilder.Fantastiska färger. Ni har det allt varmare än vad vi har. kram

2010-10-23 @ 10:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0