6 dagar kvar !?

Ja då sitter man här och det är bara 6 dagar kvar, inte ens en vecka !? Nu har vi fått flygtider och biljetter till på måndag och vi har även kommit i kontakt med andra au pairer som åker från landvetter samma dag. Vi kommer till New york som en grupp och det känns riktigt bra måste jag säga. I fredags hade jag och Julle en hejdå fest för en del goa människor hemma hos Julle och det måste jag säga gick riktigt vält till. Fast man kan ju inte förvänta sig något annat om man känner oss!
Fredag nu så är det dags igen hemma hos mig och det kommer bli så kul! Det är skönt att man har en sista chans att säga hejdå till alla och samtidigt ha jävligt roligt!
Idag ska jag in till stan och äta lunch med mammsen, hon åker till Sthlm idag och ska va borta i 3 dagar så man får passa på nu när hon är hemma! Senare ska jag träffa Malin och det är lite av en överraskning vad vi ska hitta på, kan bli Gbg vi får se :) Ska bli jätteskoj iaf!
Puss och kram ses på stan

Kommentarer
Postat av: malinjalin

wihoo idag ska vi ha kul! :)

2010-09-21 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0