mat oskar :)

Maten här är ganska god faktiskt! Skönt Oskar att du fortfarande håller koll på vad jag äter!
Nu har jag ju bara ätit hotellmat vilket brukar vara ganska lyxigt och jag hade faktiskt förväntat mig att maten skulle vara värre, Men frukost är ju det man förväntar sig, vitt rostbröd, smör och sylt eller marmelad. Hade suttit jäkligt gött med lite mannagrynsgröt. Idag till frukost fick vi faktiskt ägg!. Jag får helt enkelt berätta senare när jag kommit till Westport :)
Nu är det verkligen sovdax. Mina rumskompisar pratar båda tyska och nu förstår jag hur det känns för folk som inte kan svenska och alla andra pratar svenska med varandra. bla bla bla.
Det är riktigt roligt här på orientationen när det är så himla mycket olika länder och kulturer. Igår pratade vi om hur många olika sätt det fanns att hälsa på varandra, ta i hand, pussa på kinden, krama, hälsa med händerna i pannan och några mer tror jag det var. Det är verkligen au pairer från hela sidan jorden och alla har så mycket att berätta, Thailand, Brasilien, överallt i Europa, Marocko, Sydamerika och massa mer! :)
Idag kom en av kineserna fram till mig och sa att jag såg ut som Serena Van Der Wodsen i gossip girl! haha tyckte det var ganska roligt faktiskt.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia hp

wiiie bra att du uppdaterar ofta kaj, skäll lite på jullan! fyfaan vad coolt och se allt som ni ser! njut.. :)

själv ska man sitta inne hela dagen och plugga :(

puss på er <3

2010-09-30 @ 11:31:40
Postat av: syssling <3

hej där serena :D har vart å lämnat in childcare reference på dagiset i dag om du vill deta så närmar jag mig er på andra sidan haha :)hälsa bulan också och nyp varandra i skärten från mig :D

2010-09-30 @ 14:27:58
URL: http://linnsaraemilia.blogg.se/
Postat av: syssling <3

haha illa ja skrev fel på min egen bloggadress som är mitt namn hahaha

2010-09-30 @ 15:32:59
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: Oskar

Serena, är det bra?

Aviss på dig Kajsa. Hoppas de andra au-pairerna är sköna!

JAg ska på en jättekorridorsfest nu. Mwahahaha

2010-10-01 @ 21:07:58
Postat av: Granntanten

Verkar bli en kul tur med mycket olika kultur! ;)

Vi gillar olika!

Här blev det havregrynsgröt, inte illa det heller.

PS Samuel hälsar!

2010-10-02 @ 11:39:39
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-02 @ 12:48:15
URL: http://mekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0