Mitt livs äventyr påväg mot sin början!

Nu när det börjar närma sig mitt avresedatum kände jag att det var dags att skapa en blogg så att mina nära och kära kan se hur jag har det!
Den 27 September är datumet då jag flyger till USA, Ney York för att arbeta som Au pair!
Staden heter Westport och ligger ungefär 8 mil norr om New York city. Min familj verkar vara helt fantastisk och har tre barn, tre pojkar som är 9, 7 och 5 år.
Jag är helt säker på att detta kommer bli ett otroligt år och nu när det är mindre än 4 veckor kvar till jag åker blir jag bara mer och mer exalterad!
Snart kommer tiden då man börjat packa klart och säga hejdå till alla här hemma. Känslan är så konstig, så konstig.
/Kajsa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer rocka på som fan där borta!

VI hörs och ses ju som sagt ;) Pöss

2010-09-06 @ 17:19:10
URL: http://sofiabobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0