New york baby!

Då var man äntligen häär! blev precis väckt av "the wake up call" och nu ska vi ner och äta frukost.
Resan igår gick jättebra och jag åkte tillsammans med 4 riktigt sköna tjejer. Julle bulle såklart men också 3 till tjejer som hette Kristin, Linnea och Annie. vi anlände till hoteller kl 8pm vilket betyder att klockan hemma var 02:00 hemma och vi varit vakna i nästan 24 timmar. Har inte varit så trött på lääänge!
Nu bor jag ihop med två tjejer som är från Tyskland och Österrike. Dom kommer åka till familjer i närheten av mig så det är så dem har delat upp hur vi ska sova. Min värdmamma rikgde igårkväll och såg till så allt var bra och det va riktigt kul att höra hennes röst.
saknar redan alla där hemma trots att det bara har gått en dag men det är väl så det kommer att vara! man ska inte slösa tiden här på att längta hem inte!
Nu ska vi gå ner och prova på den amerikanska hotellfrukosten! SPÄNNANDE! Sedan börjar väll undervisningen kan jag tänka mig!
Håll tummarna för oss :)
Kajsa

Kommentarer
Postat av: din heta syssling

Det var kul att se dig på skype baby :D Du gjorde min dag här hemma i lilla hålan :)

2010-09-28 @ 13:22:58
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/
Postat av: Mikaela från din mors jobb

Jag har din mamma snyftande över axeln när hon precis har läst din fina blogg :-)

Hoppas att du får en jätte fin resa!

Anna hälsar!! kram

2010-09-28 @ 14:15:27
Postat av: malinjalin

kajsa ha så jälvA kul du kan ha det nu, och längta inte hem för mycket, vi alla finns här hemma å tänker på dig varje dag :)

2010-09-28 @ 14:58:48
Postat av: Kusinen

Åh vad härligt! Vilket äventyr du har framför dig, blir helt avis. Tänk vad mycket du kommer lära dig och vara med om. Njut och tänk på hur lyckligt lottad du är. Lite hemlängtan är bara bra! Stor kram!

2010-09-28 @ 16:43:56
Postat av: Granntanten

Skönt att höra att du landat ordentligt. Hoppas du fick panncaces with maplesyrup till frukosten!

2010-09-28 @ 17:49:26
Postat av: sofia hp

gött att ni e framme! du får inte glömma att upptadera bloggen nu du, du vet vilken bloggläsare jag är ;) njut av tiden nu, vill oockså uppleva new york! hälsa jullan pullan ! <3

2010-09-28 @ 22:43:11
Postat av: tantblå

Härligt att höra att du har det bra gumman :D Vi hörs snart :)

2010-09-29 @ 14:47:59
Postat av: Kussen från skara

skönt att höra att allt har gått bra, riktigt roligt att läsa din blogg.. Hoppas allt går bra nu, jag har lagt till dej på skype så mig blir du inte av med.. hörs snart.. puss

2010-09-29 @ 23:41:07
Postat av: OSKAR OCH MALIN

Hejdu! Keep it up! Ät gröt och..och. Jag undrar vad du äter? Vad äter du för någonting?

Kjamisz Hade så kult på USA!

2010-09-30 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0