sista kvällen i Sverige!

Nu är tiden alltså inne för att dra iväg, känns mkt konstigt när man har gått och väntat såhär länge på något och så när tiden är inne känns det hur knepigt som helst. Nu har jag iaf sagt hejdå till alla mina nära och kära vänner. Det var ganska svårt men samtidigt så har jag något helt sjukt kul som väntar!! USA!!!
I fredags var det sista utgången med mina goa vänner. vilken rolig kväll det blev och tjejerna ska ha ett stort tack för att de är så bra! Bilden här ovanför tycker jag sammanfattar kvällen ganska exakt! Kommer sakna er tjejer!!
Inatt kl 04:00 beger vi oss alltså mot Landvetter i Götet där vi ska flyga mot Finnelandet för att sedan byta plan mot New york. Skönt att Julle är med mig och att vi faktiskt upplever samma sak. Nu har vi varandra att hålla i handen de första dagarna i New york iallafall! Vi ska alltså på en förberedelsekurs i New york de första 3 dagarna och sedan åker alla vi ut till våra städer dit vi ska. Min familj bor inte så långt ifrån det hotellet där förberedelsekursen försikommer så jag slipper den långa resan från New york. Gött!
Har pratat med min familj och de har nästan allt klart inför när jag ska komma. Tycker det ska bli så himla kul att äntligen träffa dem! Om bara några dagar sitter jag där hos dom och det känns himla bra faktiskt.
Nu blir det till att umgås den sista tiden man har kvar hemma med dem man älskar mest, min familj!
Nästa gång jag uppdaterar är jag i USA :)
puss och kram
skummbanan

Kommentarer
Postat av: Tove

Du kommer ha det så bra nu gumman!!! Jag saknar dig redan. Lycka till nu i början ;)

2010-09-27 @ 10:53:15
URL: http://tovvve.blogg.se/
Postat av: Tantgul

Ta hand om dig! Du kmr få det kanonbra, de vet jag! Vi hörs snart på skype. PUSSS

2010-09-27 @ 12:25:52
Postat av: Sofia

Du är awesome !! :)

Hör av dig när du är framme och har sovit !! Jetleget sitter i ett par dar! puss

2010-09-28 @ 03:47:49
URL: http://sofiabobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0