mycket på en gång

Ja nu har det hänt en heeeeeel del saker sedan jag sist skrev. Bella har vart i reematch, hon har åkt till Washington och det suger för vi kom verkligen asbra överenns och så. Men jag vet ju att hon mår bättre nu med en ny familj! Vi ska till Florida på lördag med familjen! AASAGÖTT! vi ksa tydkligen ut och fiska på någon båt vilket ska bli svinfräckt :) en hel vecka med sol och bad! Mamma och pappa kommer om 2 veckor! kan inte fatta det! gud vad skönt det ska bli att ha dem här. Fia kommer i några dagar och hälsar på! gud så kul!! Har vart en hel del i New York på senaste. älskar new york!! Harpa kom tillbaka igåår!!! bästa islänning jag vet ( och den enda) men gud vad skönt att hon är tillbaka. Hon ska va här till mitten av juli så nu får vi lite månader ihop :) Nu ska jag på bio. Har det jätte bra ska ni veta och det kanske är därför som jag inte hinner skriva så mycket i bloggen. jag har så mycket för så när jag väl kommer hem vill jag bara sova. Men jag saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig oxa puss moster

2011-04-15 @ 17:47:36
Postat av: mammi

Åh avd det ska bli roligt och mysigt att krama om dig.

2011-04-24 @ 00:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0