Familjen hemkommen

Ja då var man inte ensam längre i det stora huset med lilla hunden. Imorse kom familjen hem och jag märkte faktiskt på mig själv att jag hade saknat dem. Åh Luke hade i hemlighet köpt en liten Utah skii staty till mig för sina egna pengar. Han är så fruktansvärt söt ibland att man bara inte kan sluta le. Alla var iallafall på gott humör och min dag har varit riktigt bra. Fick berätta för dem om Washinton och de berätta allt om hur de åkt skidor! Jag längtar också efter att åka skidor, var så längesedan nu.
Ikväll har vi inga planer alls så det blir nog att bara ta det lugnt, har kollat på wipe out med familjen och fasen tror faktiskt att jag skulle vilja vara med där faktiskt. Tror väl som alla andra som kollar på det att man kommer klara banorna bättre en alla andra deltagare men det är ju sån jag är.. haha men 50 000 dollar är inte att leka med, det är det som man vinner.
Ben påväg till skidskolan
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0