skönt med fredag

hade sovmorgon idag och det tar jag ju ut så mycket som möjligt, sov till klockan 1 och det behövde jag verkligen.. Nu sitter jag här och äter brunch med mig själv vilket är köttfärslimpa med en sallad till. Igår när jag var och handlade mat så hittade jag sweet and sour sauce vilket påminde så mycket om hemma så jag var tvungen att köpa. fungerar väldigt bra till köttfärslimpa.
.
Har precis skypat med Oskar en liten stund och han hjälpte mig med lite musik, nu har jag en helt nyladdad ipod med den nyaste musiken, eller kanske nyaste men iallafall med låtar som jag tycker om. Väntar på att han ska diska färdigt så han kan ringa igen! Börjar klockan halv 3 idag då Ben har en playdate hos några i hans klass. har erdan börjat planera hur jag ska få med han ut ur huset för han lämnar inte en playdate hur lätt som helst. Men det är ett senare problem.
.
Denna veckan har våran hund Gemma varit magsjuk och vi har hittat en hel del bajshögar runt om i huset. Rhodie leder med att torka upp dem, men igår var det lika många var. stackars hund men det är fruktansvärt äckligt måste jag säga. I USA har alla mattgolv överallt i huset också..
.
Helger ser ut såhär, ikväll ska vi gå ut och "dansa", ska bli ruksigt kul för att det är första gången på länge som jag slutar tidigt nog att va med på förfesten! haha slutar halv 8. Vi ska nog bege oss till SONO (south norwalk) där grejerna händer! Imorgon lördag jobbar jag bara 2 timmar, 9:30-11:30, sedan e det en ledig dag vilket är mycket skönt, på kvällen ska jag bjuda Harpa på bio, min gratisbiljett går ut då så man får passa på att bjuda :) tror vi ska se 175 hours, vilket är en rätt gammal film på bion men har velat se den så det skla bli kul.
.
Söndag är en lång dag, kl 6 ska jag iväg med ungarna till skii sundown, vilket är ett skidställe 1 timme härifrån, där tar de skidlektioner, jag ska också ta med mig skidor så jag kan åka lite så länge! dock missar jag au pair mötet IGEN.. har varit med på ett möte sedan jag kom hit, skäms lite men denna gången är det inte för att jag glömde utan för att jag är upptagen! Vi kommer hem runt 2 och sedan är det jobb till kl 6.

Kommentarer
Postat av: OSkar

Kajsa, vad är en playdate?

Har skaffa spotify premium, nu lyssnar jag på musik i mobilen ocksÅ!

FLyttar in i nya lägenheten 1 mars. Spännande!

Saknar dig. Hoppas att bajsbonanzan i huset är färdig!

Akta dig för farliga personer när du dansar

2011-02-18 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0