Super bowl

Har nyss kört iväg killarna till skolan. Hade en livlig morgon eftersom det var superbowl igår och pojkarna fick inte se slutet, så efter frukost fick de se slutet på superbowlen. Jonathan som är ett stealers fan var på ganska dåligt humör resten av morgonen eftersom det var the packers som vann.
Sjäälv såg jag superbowlen hemma hos Jenny igår med en drös med andra goa tjejer, det blev en hel del guac, chips och godis, men det är vi ju ganska vana vid att äta nu.. Jag hejade själv på the packers och det var bra eftersom att det var de som vann!
.
Jag har ju sagt att jag ska berätta mer om hawaii men jag har faktiskt inte haft tid att skriva ner det, har lagt upp en drös med bilder på facebook och jag hoppas att ni har sett dem, jag hade det helt underbarrt och jag har faktiskt en hel del av brännan kvar vilket vi gillar! det är så mycket roligare att gå på gymmet nu med bruna ben!
.
Nu ska jag lägga mig och sova igen för jag är så trött efter en så hektisk helg med utgång i fredags och the l word hela lördagsnatten och superbown igår, skulle behöva lite sömn, sedan har jag ju skolan idag också!
.
Inatt har vi varit hundvakt till gemmas syster också, vilket jäklans liv det har varit i natt då, de har sprungit upp och ner hela natten och när Rhodie gick ner inatt för att tysta dem hade gemma bajsat i hallen, stackarn hon är sjuk, men jag är glad att det inte var där när jag kom hem på natten.
.
Godnatt allesammans! eller jag ska bara ta ett litet nap..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0