Washington inatt!

Nyss lagt ungarna. eller ah de sover väl inte än men det va faktiskt skönt att få dem i säng. Svårare idag än vanligt, de fick massa alla hjärtans dag godis i tisdags och bland annat 10 st jättestora tuggumibollar, dem har det varit förjävla mkt bråk om den senaste veckan och självklart nu ikväll också, kul att de går i säng skit arga på mig när man inte ska se dem på en vecka. När vi åker till Washington så kommer min familj åka på skidsemester fram till torsdag, så jag kommer inte se dem förän då, ska vara ensam hemma hela nästa vecka. skoj!
.
Nästa torsdag åker Harpa hem till Island, känns förjävligt och vi ägnar varje ledig stund tillsammans vi fyra. Jag är så fruktansvärt taggad inför Washington och vi ska se vita huset och massa andra coola saker. Har redan packat klart min väska och väntar på att Rhodie och David kommer hem, David ska köra oss till tåget.
.
WASHINGTON HERE WE COME!
.
Här är en bild från skridskoåkningen vi har gjort i februari!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åker du till Wachington? vad skall du göra där?

Puss o kram Mormor

2011-02-19 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0