fina pojkar

Idag var en bra dag, även fast jag är sjuk som en mööööört. Jag och Ben åkte till hundparken med gemma och tog med oss en pulka, sedan blev pulkan en hundsläde åt Gemma och Ben åkte runt med Gemma runt alla hundar och människor. Har nog aldrig sett honom skratta så mycket! Har berättat för honom hur jag gjorde så med Tamimi när jag var liten och han ville så gärna prova. Synd att jag inte tog med kameran för då hade jag klunnat visa er. När vi kom hem målade vi en bild av oss hur jag sprang framför gemma med hundgodis i handen och han åkte efter med en pulka. De andra pojkarna var mycket impade vilket gjorde Ben stolt.
.
Sedan gick jag Jonathan och Luke ut och övade på att åka snowboard med pulkorna, eller ja, de övade, jag stod vid sidan om och spelade lite i smyg på min ipod. men visst åkte jag med! Igår fick jag även ett brev från Sussi hemma i sverige! maaassor av bilar i olika smaker!! Jag som hade ingått ett nyårslöfte att sluta äta så mycket amerikanska onyttigheter godkände ju de svenska gottigheterna! Pojkarna gillade de sura bilarna mest, ni vet det gröna paketet, så det fick de som en liten treat efter middagen!
.
Väntar på att de andra tjejerna ska sluta, tisdag ikväll vilket innebär bio! Kommer bli den med Johny och Angelina, vi känner dem så väl så vi behöver bara säga förnamnet..
Söt mössa va? den lejonmössan köpte jag till honom i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0