Hawaii är underbart

Snodde Malins dator som hon hade med sig medans hon duschar, vill bara meddela er där hemma att hawaii är så bra. Vi bor 500 meter från waikiki beach som är den mest turistiga stranden om man säger så. Får berätta mer när jag är hemma i westport igen men lite smakprov är att vi har snorklat, surfat, åkt på rundtur över halva ön med en väldigt rolig kille som hette Brandon, helt harmlös kan jag meddela er som bli oroliga!, han visade de berömda surfställena pipe line och sunset beach. snygga människor som surfar igenom de ballaste vågorna.
.
Idag åkte vi till Haunama bay som är den finaste stranden på hela hawaii måste jag säga, där är alla fiskar fridlysta och reven är jätte fina. Folk åker dit för att snorkla. Visste inte att fiskar kunde vara så vackra! Vi var också så nära en gigantisk havssköldpadda, men nudda den inte för man fick bara se och inte röra.
.
Vet att jag har så himla mycket att berätta men vill ju inte sitta här på min semester bara för er skull där hemma!
Men bilder säger mer än ord så här kommer lite bilder!
Får berätta mer när jag kommer hem :)
.
Ett grattis till Amanda som blev vuxen igår! 20 år!
.
aloha








Kommentarer
Postat av: Amanda Ahlén

Tack hjärtat :) Såg ut som att ni hade det riktigt härligt!!

2011-02-04 @ 08:17:11
URL: http://amandaahlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0