Imorgon natt

Det har börjat bli lite varmare här i Westport och snön börjar att smälta till slask, detta måste nog vara min värsta tid på året. Därför gör jag inget mer än att räkna ner till vi drar till Hawaii. Imorgon natt bär vi aaav! gud vad skoj det ska bli. Regn perioden ska va slut där nu och det börjar att bli mycket varmare, just nu ser jag på min ipod att det är 27 grader där, det är precis vad vi behöver, bara komma bort från alla ungar och päsa. Just nu håller jag på att packa för fullt. guud vad jag älskar sommarkläder! man blir så glad när man ser dem. Både jag och mina tre vänner kan ju säga att vi kanske inte är i bästa skick för sommarkläder men vad gör de?? Den här veckan har jag tränat varje dag, jag kanske skulle tänkt på att börja träna varje dag för några veckor sedan i med att det tar ganska mkt längre tid att komma i form än en vecka, men jaja, sånt ska man inte tänka på.
.
Jag kan också meddela er att jag ska börja på college idag. Jag ska ta en klass som heter musik från 20 talet. Så när den här perioden är över kan ni fråga mig vad som helst om musik från och med 20 talet, eller ah kanske inte vad som helst..
Jag är faktiskt lite nervös i med att jag inte känner någon mer, men samtidigt kommer man ju lära känna lite mer amerikaner, det skulle vi behöva i vårat gäng.
.
Jag är ledsen att jag är så dålig på att skriva men jag har faktiskt inte haft tid på senaste. men kortfattat det som har hänt sedan sist är mycket barn, pulka, mycket the L word som jag, harpa, malin och Jenny har hyrt alla säsonger utav, väldigt udda show men som vi har blivit helt besatta utav. Go team Shane!!
Det har varit lite utgångar med mycket händelser, Jenny med sitt quasimodoansikte som hon fick när hon halka på isen när hon klev av taxin, baren, vispgrädden och laktosintoleranta malin. Mannen Dwayne som var en transvestit som kallade sig för Diva. Ja det händer då alltid något intressant!
.
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag är lite äckligt efter gymmet, sedan ska jag börja min första dag på fairfield universaty! lite nervös faktiskt, men önska mig lycka till!
.

Kommentarer
Postat av: Amanda Ahlén

Detta 20-tal eller det förra på 1900 talet? :)

2011-01-25 @ 09:53:33
Postat av: Jessica

VISSTE INTE ATT DU HADE BLOGG! nu kommer jag va din trognaste läsare. Hoppas du har det bra. Saknar dig babe

2011-01-27 @ 22:25:18
URL: http://matanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0