längta hem kväll

Hittade min gröna plåtmobil i en låda bredid sängen och bestämde mig för att lägga in alla bilderna på datorn och kolla på dem. Saknar alla roliga tider jag haft med alla hemma! Hittade alla bilder från de sista dagarna i 9an till då jag åkte, skrattat en hel del måste jag säga, jävla knäppa vänner jag har, Frida Alm, Vad i hela friden skulle vi med Sigge och göra? Nu ligger han ju kvar där på Scandic hotell och är ensam..
.
Skulle kunna skratta åt sånnahär bilder i hela mitt liv! HAHA vi får till det så bra
.
.
.
Och nog är vi en underlig familj?, ni är så bra! Jag elin och mamma hade roligt med en kopieringsmaskin.. Vet att du skäms lite för detta mamma men bilderna är ju roliga! haha
Ville bara säga att jag längtar efter er där hemma! :)

Kommentarer
Postat av: CARRO L

hahaha jävlar va kul skratta också endel.. och den jävla kopiatorn hahah sjukt kul från högstadiet..

2011-01-25 @ 21:44:21
URL: http://cavfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0