en ledig torsdag

Då var det redan mars och tiden bara flyger förbi! snön börjar äntligen att försvinna och vi kan ta fram utomhusaktiviteterna! Igår kasta jag baseball med Jonathan i en timme och vi klara 100 kast till varandra utan att tappa bollen! Ska köpa mig en egen handske som jag ska ha och sedan ta med hem till Sverige, Är ju rätt coolt att ha sin egen liksom.
Idag har jag varit ledig och jag har spenderat hela dagen i Farifield, först var det kickboxning klockan halv tio och sedan lunchade jag med Kajsa som bor i Farifield, Blir lite svårt när vi har samma namn men har börjat kalla henne bör Bella eftersom hennes efternamn är Svahn som Bella Swan i Twilight! asballt ju!
Idag hade jag även skola klockan halv 1 som idag inriktade sig på musikstilen Jazz, rätt intressant att höra om! Jag har äntligen börjat hitta vägarna runt om I fairfield som är en väldigt stor stad så efter skolan så drog jag mig inåt och hittade då Marchall i Fairfield. Marchall är världens bästa affär och om man går in där blir man kvar där minst en timme. Köpte lite prylar samt grejer för att starta min scrap book! Nu ska jag äntligen börja med den.
.
Ungarna visade mig denna filmen idag på en college fotbollsspelare som heter Johnny Macentee som är så sjukt pricksäker så att det är löjligt. Kolla in han så får du se, han är grym!
.
Nu ska jag dra mig iväg till Malin där vi ska spendera halva natten med att kolla på the Tvserien the L word och äta frysta vindruvor! Vi är ju som sagt nyttiga nu sedan i måndags. Inget mer skit i våra magar inte. Har tränat varje dag denna veckan också, träningsvärk som innibänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0