grattis pappi!

Grattis min fina pappa på 54 års dagen! Jag och Jonathan skypade nyss klart med dem och önskade pappa en harde näran!
.
Imorgon åker jag och Malin till Silver bay på en helg kurs! det ligger typ 4 timmar härifrån och vi ska bila upp :) Kommer bli askul! Vi har ju lagt av med godis och grejer nu så istället för att äta godis till man inte känner någon smak längre och sedan äta lite till så ska vi köpa frukt! MMMMmmmmm.. Har hur mycket brownies hemma som helst också så kan bäl bli så att jag tar med några bitar med.
.
I förrgår var det semledagen! så jag bakade semlor som vi ska äta idag :) Hoppas alla mår bra där hemma! saknar er Igår pratade jag med Malin när jag var på marchalls i över en timme! Jag gick runt där med min ipod och visade Malin alla nya skor som kommit in och väskor och så. Ska skicka hem converse och en väska till Malin så om någon är intresserad av converse också så hör av er, de kostar 25 dollar på Marchalls vilket är 175 kr. så kan ni dela på frakten då! Jag är så kass, när jag inte har råd att köpa mer saker till mig själv ska jag shoppa till andra.. .
Hejdååå :)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh jag vill ha converse <3

2011-03-26 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0